Vårkänslor (=glädje, lycka & frihetstankar)

Nej, men god morgon! Så trevligt att du sitter här och läser min blogg! Ska jag berätta något mer idag? Jag pluggade aldrig igår. Det var mycket illa, för nu måste jag plugga in allt till provet på en dag. Men jag har mig själv att skylla, så jag ska inte gnälla.

Jag ställde in min stereo så att den skulle börja spela (och väcka mig) klockan åtta idag, så att jag skulle ha tid att ta igen vad jag missade igår. Men nej, den började inte spela klockan åtta. Vet ni varför? Jo, för jag hade inte ställt om min stereoklocka till sommartid. Så när den började spela, och jag trodde att klockan var åtta (och kände mig duktig som gick upp direkt) blev jag mycket besviken och förvirrad när jag tittade på den vanliga klockan och upptäckte att hon var nio. Då gav jag upp mitt pluggande och städade mitt rum istället. Och sedan satte jag mig här för att skriva lite, så att du skulle få lite att läsa!


Före

Efter

Kära läsare, det är officiellt: Våren är här!


Kommentarer
Postat av: Alex

Fan vad härliga före och efter bilder!!

SÅ JÄVLA MYS MED VÅR JU <3

2009-04-19 @ 13:48:06
URL: http://lialvi.blogspot.com
Postat av: irma

nej så fint! Du är allt superduktig du :)

Ja, du får skämmas lite sis, men även julia borde göra det........ Hon kom inte ihåg athenas födelsedag......

kram <3

2009-04-19 @ 14:25:02
URL: http://lagrenouille.blogg.se/
Postat av: Dégningsviant

De där bilderna är verkligen vackra! Du är ju rena superfotografen ju!

2009-04-19 @ 17:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0