Livet, jag omfamnar dig!

Får jag lov att presentera min senaste bekantskap? Här är hon, mycket trevlig om jag får säga det själv.



Jag kommer att drömma mardrömmar om henne i natt, jag lovar. Vi hade Hjärt- och Lungräddning på idrotten idag, och hon var snäll nog att ställa upp. När man har tryckt bröstet tillräckligt långt ner säger det 'klick'. Läskigt värre.

Ja, jag sade ju att jag skulle försöka vara mer aktiv. Har som vanligt inte gått så bra. Och har inget bättre för mig än att ladda upp fula bilder på övningsdockor. Senare ikväll blir det andra delen av Jane Eyre med Syster. Det blir nog dagens höjdpunkt, att slänga sig i soffan och låta fantasin sväva iväg till fjärran platser och tider, där livet egentligen inte var lättare, men verkar vara det, eftersom man får sitt lyckliga slut.

Imorgon blir det information om projektarbetet, och jag hoppas på att få igenom min lilla idé. Vad jag vill göra som projektarbete, det vill ni allt bra gärna veta, vad? (Haha, om någon läser, det vill säga.) Men det säger jag inte, för det är HEMLIGT.

Usch, vad jag vill ha sommarlov ...
Fast när jag tänker på saken, är livet ändå rätt underbart. Och man ska njuta, ta vara på ögonblicket.
Ma vie, je t'embrasse!


Kommentarer
Postat av: Sofia [Make-Up Your Mind]

Oj, är det redan dags för projektarbete för dig? Jag hänger inte med. Tror fortfarande att jag är typ 19, haha. Vill du inte ens avslöja för nyfiknaste kusinen vad du ska göra för något? :]

2009-04-17 @ 17:35:13
URL: http://mym.blogg.se/
Postat av: Dégningsviant

Det är lite läskigt med såna där dockor... Men det är roligt att se att du skriver igen! Come on, you can do it! Du kommer att bli den bästa bloggaren nånsin ;)

2009-04-17 @ 17:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0