Inflyttning

Så, efter mycket runtstökande har jag äntligen fått lite ordning här i min nya "tillvaro". Med tanke på att jag är mycket oteknisk, inte kan mycket om kodning och inte har något bildredigeringsprogram (Paint är vad som gäller) tycker jag att det blev riktigt fint. Hemtrevligt, till och med.

Annars har dagen gått åt genom städning och genomlyssning av gamla Disney-sagoband. När man kommer in i ett rum i kaos och lämnar det i nästan perfekt ordning känner man sig duktig. Duktighet är en mycket tillfredsställande känsla. Vad kan jag annars bidra med till detta o så intressanta inlägg? Jo, det förstås, det är höstlov vilket är mycket underbart, och jag har precis bakat drömmar (vilka familjen emellertid snabbt kastade sig över, så det är inte många kvar ändå). Resten av kvällen är det dessvärre plugg som gäller, fastän det är lov. Men något nytt att läsa ska vi nog kunna leta upp också. Greven av Monte Cristo, vad sägs om det?

Kommentarer
Postat av: Det Skyldiga Barnet

DISNEY-SAGOBAND :D

Det bästa jag vet mer eller mindre ihihi!

Jag lyssnar alltid på dem när jag ska gå och lägga mig, så underbart! Och för ett tag får jag glömma bort att jag redan har fyllt 18.



2008-11-06 @ 01:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0