I Begynnelsen...



Så, ja. Nu har jag följt strömmen och skaffat mig en blogg. Eller ja, strömmen, jag gjorde det inte förrän jag vaknade tidigt en morgon (idag) och bestämde mig för att nu, nu var det dags.

Bilden laddar jag upp för att det behövs lite färg här, just nu ser det hemskt ut. Den tog jag i Paris för ungefär ett halvår sedan (lite onödig information, om ni är intresserade).

Detta är som sagt mitt första inlägg, så jag hoppas att ni har överseende, kära läsare, med det hemska svammel som sprider ut sig över er skärm i detta ögonblick. Snart ska det dock bli ordning och reda, då ska jag skriva något vettigt. Till dess: Au revoir! Hoppas att ni kommer tillbaka och inte blir avskräckta av min okunskap om bloggande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0