La pluit glacé

Kära, älskade läsare av min blogg (om ni nu är några, annars skriver jag till mig själv!). Är det inte alldeles, alldeles underbart?! Det snöar! Stora, vita dun faller till marken i stora virvelvindar. Taken är vita och marken blöt. Jag är lycklig.

Sedan jag skrev ovanstående har det gått två dagar. Jag vet inte hur det är på skolan, men här hemma ligger snön vit på marken och solens stålar får snön att glimma som kristall. Jag vill bara ut i snön, men det går inte. Varför måste man alltid plugga?




Kommentarer
Postat av: Atta

Ååååååh! Vovven! :D

2008-11-23 @ 22:31:51
Postat av: irma

åh söta lilla erda ( det är med e eller hur?) Saknar dig skogsugglan! Vad vill du ha i julklapp?

2008-12-09 @ 22:20:28
URL: http://lagrenouille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0