Ännu ett nytt år

Nu är den här igen. Tiden för nyårslöften och fyrverkerier och konfekt. Som vanligt kommer att jag lova mig själv saker, och som alltid kommer jag säkert att bryta mitt löfte mycket snart. Och jag som annars brukar uppfylla mina löften. Det är bara nyårslöften som inte går.

Ett nytt år är på väg, det är så nära att man nästan kan känna doften av det. Det kommer som en vind, klar men mild, och sopar undan det gamla. Jag har stora förväntningar på det nya året. Eller skulle jag kanske snarare säga stora förväntningar på mig själv och vad jag kommer att göra under det kommande året? Det är nog närmre sanningen.

Dessvärre har jag en hemsk migrän nu under årets sista timmar, så det är bara att krypa ner i sängen och hoppas på en bättring till i kväll.

Vi ses nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0